fredag 1 december 2017

Bra avslut på en bra arbetsvecka

Början av denna vecka kände jag mig frustrerad för det kändes som om tiden sprang ifrån mig och jag hann inte med hälften av det jag ville få gjort så därför är det extra skönt när jag såhär på en fredag känner att jag har jobbat ikapp.

Blev idag  överraskad av ett otroligt roligt sms där P4 väst undrade om jag ville vara med i radion nästa vecka och prata om mitt jobb. Ska bli så kul. Lägg 10:35 på minnet för då kommer jag vara med.

Något som jag ville bli klar med som jag också blev klar med  var mitt egna schema över mina kurser. Ni hittar kurser för december men också hur det ska se ut under våren 2018. Ska bli så skönt att få struktur och kontinuitet på grejerna för det har inte varit denna höst.  Roligt att vara tillbaka i Surte på Ales Hundträningshall då den är väldigt trevlig likväl vilket jag också tycker min egna hall i Munkedal är. Det glädjande är att jag äntligen har hittat ett ställe att vara i Stenungsundsområdet då detta har efterfrågats. Jag kommer vara i ”Hundens Hus” lokal i Stora Höga.  Hundens Hus i Göteborg och jag har börjat ett samarbete som känns väldigt spännande. Bland annat ska jag vara lärare på deras hundfrisörs utbildning som tydligen redan blivit fullbokad! ”Happy dance” 

Gå in och kika på Goviks Hundakademis hemsida  om ni vill kolla mer på vad för kurser som är på gång. t
Apropå min lokal i Munkedal så går den att hyra om man skulle vilja använda den. Det jag  gjorde idag en lite piff. Se här resultatet; 














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar