torsdag 30 november 2017

Bra samarbeten är guld värda!

                                     


Idag har jag varit iväg till Surte och satt upp reklam, skyltar om företaget i den lokal jag kommer jobba i framöver. Salongen i Lysekil kommer helt enkelt inte vara enda stället jag erbjuder tjänsterna som bad, klippning, kloklippning osv. Är så glad och förväntansfull att komma tillbaka ner mot Göteborg då det var där allt började när jag startade min första salong efter jag gick ut gymnasiet.

Alltså från och med nästa vecka på torsdag kommer jag att vara en dag i veckan i Surte. Med detta har jag ett extra erbjudande. Jag erbjuder 20% rabatt på första besöket. Erbjudandet gäller året ut. För att hitta mer information är ni varmt välkomna att besöka min hemsida www.govikshund.se


Jag kommer ha ett rum i Ale hundträningshalls lokaler i Surte nere vid hamnen. Adressen är : Hamnvägen 4

Information om Ale Hundträningshall: Lokal på ca 320kvm på markplan, inomhus med konstgräsmatta. Finns möjlighet att träna agility, rallylydnad, utställning osv. 


Vill också berätta att min granne är "Ale Tassens Hunddagis". Det nystartande hunddagis uppfyller alla krav från länsstyrelsen. Dagiset drivs av Ann-Charlotte Tolkki. Detta är ett superfräscht hunddagis med stora fina lokaler som hundarna vistas i. Tror till och med om ni har tur och är intresserade att ni kan få plats för er hund. Ni är varmt välkomna att höra av er till henne på ;
 073-3143035

Jag ser fram emot tiden  här nere. Lever drömmen med att jobba med det jag älskar men att då också ha lyxen att vara omringad av andra drivande kvinnor som vill åt samma håll är guld värt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar